As an actress, who has been the onscreen mother of a countless number of stars, Kim Hye Sook received a special letter from Korea’s heartthrob, Won Bin.

On April 29, Kim Hye Sook was the featured guest on SBS’ Healing Camp. There, she talked about her experiences, acting as a mother to top stars, such as Song Hye Gyo, Jang Dong Gun, Bae Yong Jun, So Ji Sub, Choi Ji Woo, and more.

During the show, a surprise was prepared for Kim Hye Sook as the MCs revealed a letter to the actress from Won Bin. Kim Hye Sook and Won Bin had worked together in the movie My Brother and Autumn Fairy Tale.

Won Bin’s letter read, “Whenever I see you, you always, without a doubt, ask me, ‘Did you eat?’ ‘Are you making sure you’re getting something to eat?’ while holding my hand and patting me. It might be an ordinary greeting to others, but to me, it’s something I always feel sincerity and warmth.”

It continued, “Although it’s been a very long time since I saw you for My Brother, you have always called me ‘Our Binnie’ and taken care of me. You are a teacher like a mother to me because you’re the first to come running whenever there is something wrong. I’m always thankful.”

About Won Bin’s letter, Kim Hye Sook replied, “Not much is known about [Won] Bin, and he’s quite shy, so this letter is very unexpected.”

Also on the show, Yoo Ah In wrote, “Thank you for sending food to my house. Mommy, can you send me more?

Choi Daniel, who lost his own mother at age 5, thanked Kim Hye Sook for teaching him what a mother’s love is through a drama.

“Because I don’t have a son, I end up taking care of them with more affection,” said Kim Hye Sook on her onscreen sons. “All the actors that I’ve worked with don’t feel like strangers, and are really like my own children.”




Sebagai seorang aktris, yang telah menjadi ibu di layar dengan jumlah tak terhitung banyaknya bintang, Kim Hye Sook menerima surat khusus dari kekasih Korea, Won Bin.

Pada tanggal 29 April, Kim Hye Sook adalah tamu  pada SBS 'Healing Camp. Di sana, dia berbicara tentang pengalamannya bertindak sebagai seorang ibu untuk bintang top, seperti Song Hye Gyo, Jang Dong Gun, Bae Yong Jun, So Ji Sub, Choi Ji Woo, dan banyak lagi.

Selama acara, kejutan dipersiapkan untuk Kim Hye Sook dimana MC mengungkapkan surat kepada aktris itu dari Won Bin.Kim Hye Sook dan Won Bin telah bekerja sama dalam film My Brother dan Autumn Fairy Tale ( Endless Love).

Surat Won Bin s berbunyi, "Setiap kali saya melihat Anda, Anda selalu, tanpa diragukan lagi, bertanya kepada saya, 'Apakah engkau makan?' 'Apakah Anda memastikan Anda mendapatkan sesuatu untuk dimakan?' Sambil memegang tanganku dan menepuk-nepuk. Ini mungkin merupakan ucapan biasa untuk orang lain, tetapi bagi saya, itu sesuatu yang saya selalu merasakan ketulusan dan kehangatan. "

 "Meskipun sudah sangat lama sejak aku melihatmu untuk My Brother, Anda selalu menelepon saya 'Uri Binnie' dan mengurus saya. Anda seorang guru seperti seorang ibu bagi saya karena kau yang pertama datang bertindak setiap kali ada sesuatu yang salah. Aku selalu bersyukur. "

Tentang surat Won Bin, Kim Hye Sook menjawab, "Tidak banyak yang diketahui tentang [Won] Bin, dan dia cukup pemalu, jadi surat ini sangat tak terduga."

Juga di acara itu, Yoo Ah In menulis, "Terima kasih untuk mengirimkan makanan ke rumah saya. Mommy, dapat Anda mengirim lebih?Choi Daniel, yang kehilangan ibunya sendiri pada usia 5 tahun juga berterima kasih pada Kim Hye Sook untuk mengajarkan apa itu cinta seorang ibu  melalui sebuah drama.

"Karena aku tidak memiliki seorang putra, akhirnya saya merawat mereka dengan kasih sayang yang lebih," kata Kim Hye Sook tentang anak di layarnya. "Semua aktor yang saya telah bekerja dengan mereka tidak merasa seperti orang asing, dan benar-benar seperti anak saya sendiri."

#Nggak nyangka ya ahjumma ini berhati lembut banget :)

Source.enewsWorld

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top