Actor Jang Geun Suk revealed the reason why he isn’t promoting actively as a singer in South Korea.

On the May 1st premiere of KBS Cool FM‘s ‘Verbal Jint’s Pops Pops‘, Jang Geun Suk opened up about his growing popularity in Japan as a singer.

When Verbal Jint suggested that the actor should try promoting as a singer in Korea, Jang Geun Suk responded, “I’ve already made a bad impression. I’m worried that even more will hate me if I dance, so I plan to just stay quiet as an actor. Early this year, I recovered my image through a documentary and recently returned back to being a disliked person.”

Jang Geun Suk has been busy performing with his project group Team-H on the ‘2013 TEAM H PARTY – I JUST WANNA HAVE FUN’ tour, and his 2nd Japanese album ‘Nature Boy‘ will release on May 29th.

Aktor Jang Geun Suk mengungkapkan alasan mengapa ia tidak mempromosikan secara aktif sebagai penyanyi di Korea Selatan.

Pada 1 Mei  di acara perdana KBS Cool FM‘s ‘Verbal Jint’s Pops Pops‘, Jang Geun Suk membuka tentang popularitasnya yang mulai berkembang di Jepang sebagai penyanyi.

Ketika Verbal Jint menyarankan bahwa aktor harus mencoba mempromosikan sebagai penyanyi di Korea, Jang Geun Suk menjawab, "Aku sudah membuat kesan buruk. Saya khawatir bahkan lebih akan membenci saya jika saya menari, jadi saya berencana untuk hanya diam sebagai seorang aktor. Awal tahun ini, saya memperbaiki image saya melalui film dokumenter dan baru saja kembali kembali menjadi orang yang di  sukai ".

Jang Geun Suk telah sibuk tampil dengan kelompok proyeknya Team-H pada tur yang bertajuk ‘2013 TEAM H PARTY – I JUST WANNA HAVE FUN’  dan Album jepang ke-2' ‘Nature Boy‘  akan rilis pada 29 Mei.

Source.Allkpop.com

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top