Actress Lee Da Hae recently revealed that she has been close friends with Heechul for a while now.

On May 4, Lee Da Hae was interviewed as a guest on KBS 2TV‘s “Entertainment Relay” during a photo shoot.

Sometime during the interview, Lee Da Hae acknowledged that she was close buddies with Super Junior‘s Heechul. She said, “Heechul is currently doing well in the military.”

She added, “He’s a bit jealous right now that Super Junior is off in South America for their world tour, meeting all the lovely ladies. I think he’s feeling pretty lonely these days.” She laughed as she remembered a conversation she had with him recently, “Whenever I tell him I’ll try to come see him as soon as I have time – he says rather freely, ‘You’d better come see me, because I love you.’”





Aktris Lee Da Hae baru-baru ini mengungkapkan bahwa dia telah berteman dekat dengan Heechul .

Pada tanggal 4 Mei, Lee Da Hae diwawancarai sebagai tamu di KBS 2TV "Entertainment Relay" selama pemotretan.

Saat wawancara, Lee Da Hae mengakui bahwa dia adalah teman dekat dengan Heechul Super Junior.

Dia berkata, "Heechul sedang melakukan dengan baik di militer."

Dia menambahkan, "Dia sedikit cemburu sekarang karena Super Junior aktif di Amerika Selatan selama tur dunia mereka, bertemu semua wanita cantik. Saya pikir dia merasa sangat kesepian hari ini "

Lee dae hee tertawa saat dia ingat percakapannya dengan Heechul baru-baru ini," Setiap kali saya katakan padanya aku akan mencoba untuk datang menemuinya begitu aku punya waktu -. Katanya agak bebas, 'Anda 'sebaiknya datang menemui saya, karena aku mencintaimu.' "

#beruntungnya Heechul hehehe


Source.Soompi.com

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top