FT Island′s Lee Hong Gi showed he wants to continue acting in the future.

The singer spoke at the preview and press roundtable held for his film Passionate Goodbye on May 21.

In the film, Lee Hong Gi appears as an idol singer.

He said about his role, "It was great to act as the biggest idol star in Korea, when I′m actually not really the best in reality. I complain a lot in real life too, so it wasn′t very hard to act in my role."

On what roles he would like to take on in the future, he answered, "I would like to act in roles that are not singers, roles like devils in science fiction, draculas or that devil figure in Death Note."

About his first film, he said, "I was so nervous I couldn′t sleep. There are so many things I could′ve done better for my first film but I was able to pull through thanks to the efforts of others."

When asked what he thinks his strength as an acting idol is, he said, "Idols that act these days are really good. They′re very talented. I′ll have to work hard too. I′ll work hard to become the best in acting and singing."
Passionate Goodbye is about how an idol singer forced to do volunteer work at a hospice experiences a change of heart. It premieres on May 30.



Lee Hong Ki  FT Island menunjukkan keinginannya melanjutkan berakting di masa depan.

Penyanyi itu berbicara di preview dan press konferensi  yang diselenggarakan untuk film  Passionate Goodbye pada 21 Mei 2013.

Dalam film tersebut, Lee Hong Ki muncul sebagai penyanyi idola.

Dia mengatakan tentang perannya, "itu hebat untuk bertindak sebagai bintang idola terbesar di Korea, saat aku benar-benar tidak benar-benar yang terbaik dalam kenyataan. Aku mengeluh banyak dalam kehidupan nyata juga, jadi itu tidak terlalu sulit untuk bertindak dalam peran saya. "

Pada  peran yang  ingin dia ambil di masa depan, ia menjawab, "Saya ingin bertindak dalam peran yang tidak penyanyi, peran seperti setan dalam fiksi ilmiah, draculas atau angka setan dalam Death Note."

Tentang film pertamanya, dia berkata, "Saya begitu gugup aku tidak bisa tidur. Ada begitu banyak hal yang saya bisa lakukan lebih baik untuk film pertama saya tapi saya mampu bertahan berkat usaha orang lain."

Ketika ditanya apa yang dia pikir tentang kekuatannya sebagai idola akting, ia berkata, "Idols yang bertindak hari ini benar-benar baik. Mereka sangat berbakat. Aku harus bekerja keras juga. Aku akan bekerja keras untuk menjadi yang terbaik dalam akting dan menyanyi. "
 
 
#Fighting Oppa :)
 
Source.enewsWorld

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top