Seo In Guk revealed how much he misses his father after not being able to see him for a year.

On the May 3rd broadcast of MBC‘s ‘I Live Alone‘, Seo In Guk went fishing by himself and recalled his childhood, sharing, “When I was little, I remember going to the seashore with my father and fishing together. My father told me to throw the fishing rod in, and the feeling of throwing it was unforgettable.”

The singer also revealed how his father didn’t approve of him becoming a singer. “My father disapproved of me becoming a singer, so my mother and I both lied, telling him that I was attending a health club when I really attended a music academy. I think my father knew, but was just pretending like he didn’t know.”

“It’s been a year since I’ve seen my father. Next time, I should bring him here. I should ask him to teach me how to fish again.”

Let’s hope Seo In Guk gets some father-son time soon!



Seo In Guk mengungkapkan betapa ia merindukan ayahnya setelah tidak bisa melihatnya selama setahun.

Pada tanggal 3 Mei siaran MBC 'I Live Alone', Seo In Guk pergi memancing sendiri dan mengingat masa kecilnya dan berbagi, "Ketika saya masih kecil, saya ingat akan ke pantai dengan ayah dan memancing  bersama-sama. Ayah saya mengatakan kepada saya untuk melemparkan pancing  dan perasaan melemparkan itu tak terlupakan. "

Penyanyi ini juga mengungkapkan bagaimana ayahnya tidak setuju dirinya menjadi seorang penyanyi. "Ayahku tidak setuju aku menjadi seorang penyanyi, jadi ibu saya dan saya berbohong, mengatakan kepadanya bahwa saya menghadiri klub kesehatan ketika saya benar-benar menghadiri akademi musik. Saya pikir ayah saya tahu, tapi hanya berpura-pura seperti dia tidak tahu. "

"Sudah setahun sejak aku melihat ayahku. Lain kali, aku harus membawanya ke sini. Aku harus bertanya padanya untuk mengajar saya bagaimana untuk memancing ikan lagi. "

#Mudah-mudahan keduanya segera bertemu.Hmm jadi inget adegan drakor ya cingu hehehe

Source.Allkpop.com

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top