Actress Ha Ji Won picked out the lucky actors she would love to work with. She sent out a love call to Song Joong Ki and Big Bang‘s T.O.P.

The guests for the May 3rd episode of SBS’ ‘Thank You‘ included Ha Ji Won, Lee Moon Sae, and Seo Hee Tae as they accompanied Cha In Pyo on a trip to South Yangju. During the show, Ha Ji Won was asked if there were any actors she’s been wanting to work with. She answered, “I like actors who are younger than I am.”

She went on to reveal, “I’m a fan of Song Joong Ki because I think he is a superb actor. I also really like T.O.P of Big Bang. I can feel the genuineness in his acting.”

Ha Ji Won seems to have a good eye. Wouldn’t you agree?


Aktris Ha Ji Won memilih aktor beruntung  yang dia akan senang untuk bekerja sama dengan mereka. Dia mengirimkan panggilan cinta ke Song Joong Ki dan TOP Big Bang

Para tamu untuk episode tanggal 3 Mei e SBS '' Thank You 'termasuk Ha Ji Won, Lee Moon Sae, dan Seo Hee Tae  mereka didampingi Cha In Pyo dalam perjalanan ke Yangju Selatan. Selama acara, Ha Ji Won ditanya apakah ada aktor yang dia inginkan bekerja dengannya. Dia menjawab, "Aku suka aktor yang lebih muda dari saya."

Dia melanjutkan untuk mengungkapkan, "Aku penggemar Song Joong Ki karena saya pikir dia adalah aktor yang luar biasa. Saya juga benar-benar suka T.O.P Big Bang. Aku bisa merasakan keaslian dalam aktingnya. "

# Hahaha Eonnie  Ha Ji Won tampaknya memiliki mata yang baik. Setuju Cingudeul ?? ? Penasaran kalo eonnie dipasangkan ama TOP pasti keren hahaha


Source.Allkpop.com

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top