Henry has been learning some bad things from his Super Junior hyungs.

As a guest on the latest episode of KBS 2TV's 'Happy Together', Henry revealed the older members from Super Junior had been teaching him incredibly cheesy pick up lines. He said, "Shindong - wait... I mean, a hyung I know - told me that if a woman asked me where I was, I should answer, 'In your heart'. He also told me that if they asked which seul (alcohol) I like, I should answer, 'your eep seul (lips)."

If that wasn't bad enough, he revealed that Eunhyuk also said to him, "If someone asks what's your horoscope (Byul Jalee), I should answer, 'Yeop Jalee (next by you)'."

As expected, the cheesy lines didn't get a good response from the girls on the show, who shrieked in distaste when they heard what he said.

Henry telah belajar beberapa hal buruk dari hyungnya di Super Junior.
 
Sebagai tamu pada episode terbaru dari KBS 2TV 'Happy Together', Henry mengungkapkan anggota yang lebih tua dari Super Junior telah mengajarinya banyak kata-kata .

 Dia berkata, "Shindong - tunggu ... Maksudku, seorang hyung yang aku tahu -. Mengatakan kepada saya bahwa jika seorang wanita bertanya padaku di mana aku berada, aku harus menjawab, 'Di hatimu"  Dia juga mengatakan kepada saya bahwa jika mereka bertanya "seul (alkohol) saya suka, saya harus menjawab, 'Your eep seul (bibir). "

Jika itu tidak cukup buruk, ia mengungkapkan bahwa Eunhyuk juga mengatakan kepadanya, "Jika seseorang bertanya apa horoskop Anda (Byul Jalee), saya harus menjawab, 'Yeop Jalee (berikutnya dengan Anda)'."

Seperti yang diharapkan, garis murahan tidak mendapatkan respon yang baik dari para gadis di acara, yang menjerit jijik ketika mereka mendengar apa yang dia katakan.


#Hahahaha oppa Eunhyuk & Shindong pinter ngegombal ya hahaha


Source.Allkpop.com

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top