Kim Jae Won opened up about his upcoming marriage at the press conference for his upcoming MBC drama Scandal.

The conference was held on June 26 with producer Kim Jin Man, Jo Jae Hyun, Park Sang Min, Shin Eun Kyung, Jo Yoon Hee, Ki Tae Young, Kim Hye Ri and Kim Kyu Ri.

When asked about how he feels, Kim Jae Won said, "It′s a very shocking and immoral incident," quoting the subtitle of his drama as a joke.

"To be honest, I never imagined the word ′marriage′ would pop up so soon in my life," he said. "I feel great thinking of building a new family with a great mate. Like a person feels more responsible with a title and an armband, I think I′ll start to weigh my actions more once my title changes and I get a family I have to care for."

On June 4, Kim Jae Won had announced he would be marrying his old friend. His fiance has been revealed to be an ordinary worker that is the same age as the actor. She is also three months pregnant.

Scandal is about how a father kidnaps the son of the man who killed his son. The kidnapped son later learns the man he came to call his father is actually his kidnapper.

It will air its first episode on June 29.

Kim Jae Won membuka tentang rencana pernikahannya di konferensi pers untuk drama MBC mendatang Scandal.

Konferensi ini diadakan pada tanggal 26 Juni 2013 dengan produser Kim Jin Man, Jo Jae Hyun, Park Sang Min, Shin Eun Kyung, Jo Yoon Hee, Ki Tae Young, Kim Hye Ri dan Kim Kyu Ri.

Ketika ditanya tentang bagaimana perasaannya, Kim Jae Won berkata, "Ini kejadian yang sangat mengejutkan dan tidak bermoral," mengutip subjudul drama sebagai lelucon.

"Sejujurnya, saya tidak pernah membayangkan kata 'pernikahan' akan muncul begitu cepat dalam hidup saya," katanya. 

"Saya merasa pemikiran besar untuk membangun sebuah keluarga baru dengan pasangan yang besar. Seperti seseorang merasa lebih bertanggung jawab dengan itu, saya pikir saya akan mulai menimbang tindakan saya lebih setelah perubahan saya dan saya mendapatkan keluarga saya untuk merawat. "

Pada tanggal 4 Juni, Kim Jae Won telah mengumumkan ia akan menikahi teman lamanya. Tunangannya adalah pekerja biasa yang usianya sama . Dia juga hamil tiga bulan.

Drama Scandal adalah tentang bagaimana seorang ayah menculik anak dari orang yang membunuh anaknya. Putra diculik kemudian tau pria yang di anggap sebagai ayahnya sebenarnya penculiknya.

Drama ini akan menayangkan episode pertama pada tanggal 29 Juni.

#Wah oppa tau itu tidak bermoral masih juga ngelakuin aigooo 


Source.enewsWorld

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top