As a guest on SBS′ Healing Camp, the show which she previously hosted, Han Hye Jin opened up about her full love story with Ki Sung Yueng.

The actress made her appearance as a guest on the show′s June 24 broadcast.

In order to talk about her meeting with Ki Sung Yueng, Han Hye Jin first chose to clear up issues and rumors involving her ex-boyfriend, Naul.

When Lee Kyung Kyu asked, "When did you break up with your ex-boyfriend?" she said, "I can really clear this up."

"I hadn′t been seeing him since last summer," she continued. "We had drifted apart even before then, and everyone around us knew we had broken up. The relationship ended in summer, and Ki Sung Yueng appeared on Healing Camp around August. I wanted to be careful because it may have looked like the end of my former relationship and the start of my new one overlapped. I think that′s why I couldn′t open up [about the relationship] at first."

Park Ji Yoon, special MC for the day, also fired away with her own questions.

"Some say Ki Sung Yueng appeared on Healing Camp because you two had already been feeling affection for each other," she said.

To this, Han Hye Jin answered, "When Ki Sung Yueng appeared on Healing Camp, we were really just friends. He was too much younger than me. I used to ask the people around me seeing men younger than them whether the younger men really looked attractive. I couldn′t understand, and [Ki Sung Yueng] really looked like a baby back then."

She said about why she announced her breakup with Naul in December when they had broken up over the summer, "I had to promote for my film in October and November. I didn′t want people to start asking more about my separation than the film during interviews."

On why Naul had appeared at Han Hye Jin′s father′s funeral despite their breakup, she said, "We had seen each other for a long time, and he knew about my father′s illness. He probably thought he had to come. I′m still very thankful about that."

All throughout the broadcast this day, Han Hye Jin flaunted her happiness as a soon-to-be bride, and showed her love toward her fiance.

Sebagai tamu di SBS 'Healing Camp, acara yang sebelumnya ia menjadi presenter ,  Han Hye Jin membuka kisah cinta penuh antara dia dengan Ki Sung Yueng.
Aktris ini membuat penampilannya sebagai tamu pada tanggal acara siaran 24 Juni 2013.
Dalam rangka untuk berbicara tentang pertemuannya dengan Ki Sung Yueng, Han Hye Jin pertama kali memutuskan untuk membereskan masalah dan rumor yang melibatkan mantan pacarnya, Naul.
Ketika Lee Kyung Kyu bertanya, "Kapan kau putus dengan mantan pacar?" ia berkata, "Aku benar-benar dapat membersihkan ini."
"Saya tidak pernah melihat dia sejak musim panas lalu," lanjutnya. "Kami sempat renggang bahkan sebelum itu, dan semua orang di sekitar kita tahu kita telah putus. Hubungan berakhir di musim panas, dan Ki Sung Yueng muncul di Healing Camp sekitar Agustus. Aku ingin berhati-hati karena mungkin tampak seperti akhir Hubungan mantan saya dan awal yang baru saya tumpang tindih. Saya pikir itu sebabnya saya tidak bisa membuka [tentang hubungan] pada awalnya. "
Park Ji Yoon, MC khusus untuk hari itu juga punya pertanyaan sendiri.
"Ada yang bilang Ki Sung Yueng muncul di Healing Camp karena kalian berdua sudah merasa kasih sayang satu sama lain," katanya.
Untuk ini, Han Hye Jin menjawab, "Ketika Ki Sung Yueng muncul di Healing Camp, kami benar-benar hanya berteman. Dia terlalu jauh lebih muda dari saya. Aku digunakan untuk meminta orang-orang di sekitar saya melihat laki-laki muda dari mereka apakah orang-orang muda benar-benar tampak menarik. Aku tidak bisa mengerti, dan [Ki Sung Yueng] benar-benar tampak seperti bayi saat itu. "
Dia mengatakan tentang mengapa ia mengumumkan perpisahan dirinya dengan Naul pada bulan Desember ketika mereka telah putus selama musim panas, "saya harus mempromosikan film saya pada bulan Oktober dan November. Aku tidak ingin orang-orang mulai bertanya lebih lanjut tentang pemisahan saya daripada film selama wawancara. "
Pada mengapa Naul muncul di pemakaman ayah Han Hye Jin meskipun perpisahan mereka, dia berkata, "Kami telah melihat satu sama lain untuk waktu yang lama, dan dia tahu tentang penyakit ayah saya. Dia mungkin berpikir dia harus datang . Aku masih sangat bersyukur tentang hal itu. "
Sepanjang siaran  Han Hye Jin memamerkan kebahagiaannya sebagai calon pengantin, dan menunjukkan cintanya terhadap tunangannya. 


( Updated Han Hye Jin telah resmi menikah )


Source.enewsWorld

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top