Hyun Bin opened up about why he cried so hard at his release from the Marine Corps.

In a recent interview with @star1, he talked about that day on December 2012 when he was finally released from his military duties.

He said his plans for the day failed as soon as he showed tears.

"I couldn′t control myself," he said. "I had told myself that even if something like that happened, I shouldn′t cry, but I ended up spilling tears in the end."

He added, "When I first bowed down and my eyes were brought to the ground, I almost broke down, but I stopped myself. Later, though, I found myself crying, perhaps because I was happy I was back where I was supposed to be."

He then said, "To be honest, I really wanted to act. I think my body felt it before I realized it."

In the photo spread attached to the interview, Hyun Bin softened up and showed off his gentle charms.

The interview can be found in the July issue of @star1, released on June 20.


Hyun Bin membuka tentang mengapa ia menangis begitu keras saat dibebaskan dari Korps Marinir.

Dalam sebuah wawancara dengan @ star1, ia berbicara tentang hari itu Desember 2012 ketika ia akhirnya dibebaskan dari tugas militer.

Ia mengatakan rencananya untuk hari keluar segera setelah ia menunjukkan air mata.

"Aku tak bisa mengendalikan diri," katanya. "Saya berkata pada diriku sendiri bahwa bahkan jika sesuatu seperti itu terjadi, aku tidak boleh menangis, tapi akhirnya aku menumpahkan air mata di akhir."

Dia menambahkan, "Ketika saya pertama kali sujud dan mata saya jatuh ke tanah, aku hampir menangis, tetapi saya menahan diri. Kemudian, meskipun, saya menemukan diri saya menangis, mungkin karena aku senang aku kembali di mana saya seharusnya berada. "

Dia kemudian berkata, "Sejujurnya, saya benar-benar ingin berakting. Saya pikir tubuh saya merasa itu sebelum aku menyadari itu."

Wawancara juga disertai foto  Hyun Bin yang memamerkan pesona lembutnya.

Wawancara dapat ditemukan dalam edisi Juli @ star1, dirilis pada 20 Juni 2013


Source.enewsWorld

0 komentar:

Posting Komentar

Cingudeul Jangan Lupa tinggalkan Komentarnya ya, biar admin semakin semangat nge Blog ^_^

 
Widipedia Korea © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top